motherofLeyla
Benim oğlum 11 aylık, ve bu zamana kadar geceden sabaha kadar ayağımda uyurdu. Ve topuklarım acırdı artık, sonrasında eşimle bir gün karar verdik ayakta sallamayı bırakıcaz diye. Eşim yanına uzandı, sırtına pat pat yapa yapa uyuttu. Pişpiş sesi çıktı tabletten
Bende senin gibi salla dur yöntemine çok baktım. Ama onu yapmak için çelikten sabır lazım, bide uzun süren bir yöntem. En azından ayakta sallamayı birinin desteğiyle bırakabilirsin, biz annelerde cesaret yok birazda. Bebeğin yeni uyku düzenine alışması 3 gün zaten
Ve ayakta sallamayı bıraktıktan sonra gece uykularımızda uyanmalar azaldı. Hemde çocuk zaten sallanmak istemiyor ben sallıyormuşum zorla uyutmak için.
Bunuda deneyebilirsin istersen