umutt716_ bu memeden kesme olayını bir anda yaptıysanız zirve yapmıstır huysuzluğu. Cocuğun 14 aydır tek bildiği şey meme. Sadece acıktığı için değil sakinleşmek içinde meme arıyor anne koynunda olmak için..
bu aylarda da ayrılık kaygısı epey zorluyormus,hem memeden kesildi tek kaldı (kendi dünyasında),hem ayrılık kaygısı o da dediğiniz gibi bir sekilde cıkaracak bunu.
Ev işlerine dahil edin,hemde kendi bir beceri geliştirmiş olur..kucak istiyorsa booool kucak inatlasmamak lazım🙈
Bunun dısında bizim uyku aralıklarımız sabah 9uyanıyor ama sizinki kacta kalkarsa diyelim 3 saat sonra 1.uyku 3,5saat sonra2. Uyku 4 saat sonrada gece uykusu seklinde. Hiçbir sinyal vermiyor bu arada ama ben yatağa bu saatlerinde götürdüğümde yatıyor