Merhaba hanımlar. Diğer uygulamadan geliyorum. Preeklemsi nedeniyle 05.12.2023 te oğlum 34+4 te zorunlu sezeryenle dünyaya geldi çok şükür. Şu an küvözde. Çok ağrım war gaz yapamıyorum karnım patlayacak. Ağrımdan sancımdan çocuğumun sewincini yaşayamıyorum. Ne önerirsiniz gaz için. Bir de hala sütüm yok onun için de warsa önerileriniz talibim.