Tugba5834 bende iki ay önce sezaryen doğum yaptım 25 gün kanamam oldu sonra kesildi 10 gün sonra tekrar geldi çok hafif hatta doktora gittim sordum adet olman için erken dedi birkaç aya düzelir demişti karnım ağrıyor gibi oluyor hatta kasiklarim acıyor ama olmuyorum normalmis 6 aya kadar düzene girmesi