dunyamveben Gece mizildiniyor aliyorum kucağıma memede uyuyor tam anlamıyla emmiyor neden böyle yapıyor sizce
Kbr_ay00 dunyamveben daha dünyaya geldiğini farkında değil sizle bağlantı kurmak istiyor durmadan çok normla yani
dunyamveben Kbr_ay00 aç ama gece boyu böyle gece 12 sabah 6 7 ye kadar böyle ac kalıyor diye üzülmüyor değilim normalde böyle değildi kalkar dolu dolu emerdi bir kaç gündür böyle yapıyor
ttrck dunyamveben dunyamveben kendiniz uyandırıp emzirin o zaman 12 den 6 ya kadar emmesi lazım zaten
dunyamveben ttrck denedim canım sanki ilk sarilik olur ya bebekler zorla uyanır altını aldım işigi yaktım ayağına elledim yani uyandırmaya çalıştım kipirdiyor ağlıyor ama memeye gelince sanki o ağlayan bebek o değil gibi uyudu
isufumveben dunyamveben 6 saat uyumasi normal zorlamayin aciksa memeye gelince ağzını açar zaten refleks olarak
ttrck dunyamveben işte uyandırana kadar uğraşacaksınız mecbur altını açıp çeşmede ılık suyla yıkayın olmazsa