cansu0655 Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 8 günlük doğduğundan beri sma comfort kullanıyorum ama bu son 15 gündür mamayi içerken çok zorlanıyor acaba sma optipro veya golden goata mi geçiş yapsam rahatlar mi içerken
Lavinkus cansu0655 kızım 4 ay 10 günlük ve neredeyse 2 buçuk aydır sma optipro kullanıyorum. Gaz sorunumuz olmadı kolayca çıkarıyor , kilo alımı da gayet iyi tavsiye ederim bir deneyin isterseniz 😊
theblackvirgo cansu0655 sma optiro kullandık doğduğundan beri şuan 7 aylık geçen ay sma dan sıkıldığını düşünerek golden goat a gectik deneme amaçlı suanlik içiyor önerim keçi sutlu golden goat olur fiyat biraz tuzlu ama olsun