Kızlar bebeğim 13 aylık . Babamız öğretmen okullar da salgın var eşim hafif grip gibiydi , hafıf sesi gitmiş gibiydi kalkıp cocuga bakması için vermiştim keşke vermeseydim, kızım hemen yediklerini kustu anladım babasından bulaştığını hastalanacağını .. neyse bu saatte uyandı baktım yanakları kızarmış elleri sıcak ateşi hafif var yedirdim sonra dolven verdim .. sanırım hastalığın başındayız , hafif atlatmak ıcın doktora götürmemek ıcın neler yapabilirim evde tavsiyeleriniz war mı ? Hemen toparlamam lazım cocuğumu