fatmagl doğum yapalı 2.5 ay oldu adet oldum ilk adetim aşırı kanamam var normal mi canlar ayağa kalkınca sanki çeşme akıyor ne zaman geçer.
Lre fatmagl benim de öyle aşırı kanamam oldu peki olanlara da sorayım düzenli oldunuz mu 2. De 8 gün geciktim şimdi 3. Olacak 4 gün geçti 🥹🥹😳
fatmagl Korktum ya adetim boyunca böyle mi olacak acaba bebegi kucağıma almaya bi kalkıyorum rezalet ya vallahi annemde emzirirken adet olmasın diyor bi de😂😂
fatmagl Bi de gencmom_ bi de uyumayan bebek yapmışım ki nasıl güzel bi hayat lavaboya zor gdym valla🥲
gencmom_ fatmagl sen beni gör bide heryerim mosmor ben de öyle bi bebe yapmışım ki maşallah vurduğu yerde kaktüs çıkıyor 😂🤣
Masal_3 Arkadaşlar bir sorum olucak 21 gündür sezeryan doğum yaptım estetik dikiş atıldı estetik dikişler de alma oluyor mu bana hiç öyle birşey söylenmedi de aklıma takıldı