Post açmıştım dün ama 2.5 aylık bebeğim öksürüğü reflüden olabilir mi sürekli ard arda öksürmüyor gece yattığında 2 veya 3 kere öksürür gün içinde daha azdır bu koca bi günde toplasan 2-3 tür yani çok kusan bi bebek ben reflü olduğunu düşünüyorum çünkü emzirmeden sonra dik tutsam bile kusuyor balgamlı öksürük yok hırıltı yok sadece öksürük için de doktora götürülür mü bilmiyorum reflüden kaynaklı olabilir mi sizce ya