OgretmenimKukla atopik dermatit var oğlumda 3aylık beri (şuan 13 aylık)
dönem dönem çıkıyor geçiyor.zaten bende de seboreik dermatit var bu egzama mevzularını iyi biliyorum.
zilyon şey denedim, oğluma mustela stelatopia serisi balm - şampuan - krem - banyo yağı almıştım.
her gün vücudunu sabah akşam kremle balmla nemlendiririm. Ama o 3-4 aylıkken felaketti bir anda tüm vücudu yüzü gözü egzamalıydı çocuğumu tutamıyordum acıtcam diye.
Ayrıca yüzündekiler için linola yüz kremi almıştık.
Bunların dışında doktor reçete ile bacoderm krem yazmıştı yangı günleri için.
Çıkan yerlere önce bacoderm sürer sonra mustelalarla desteklerdim.
Sizin aldığınız da kırmızı seri çok kuru hassas ciltler için.Merak etmeyin,sıkıntı olmaz.Oğlumun kremini bulamadığımdan o kırmızı serinin kremini alıp kullanmıştım faydasını da görmüştüm.Çünkü cildin zaten nemlenmesi gerekiyor kuruduğundan.