Oğlum prematüre doğdu şuan 2aylık. Eldiven takmak istemiyorum ama evin ısısı iyi olsa da eldiveni çıkardıktan beş dakika sonra elleri buz gibi soğuk oluyor. Ayakları da aynı şekilde. Kan değerleri normal kansızlığı yok. Üşümediğinden de eminim ama bu durum ne zaman normale döner aranızda böyle olan var mı 😐