Nurumm12 evet gittim doktora,orda gösterdiği şeyleri yaptı oyuncakları ile kuralına göre oynuyor dedi.Şuan için normal görüyorum dedi.3 ay sonra tekrar kontrole gelmemizi bekledi ve oyun gruplarına götürmemizi söyledi yaşıtlarıyla zaman geçirmesi gerekiyormuş.Gedep diye program var onu indirin ben ordan evde neler yapmam gerektiğine bakıyorum etkinlik vs.