Geçiyor. Malesef. Bebeğim üst solunum yolu enfeksiyonundan 6gun hastnde yattı. 5.gun banada geçti gribi. Hastaneden çıktık tekrar bebeğim öksürmeye başladı. Doktoruna getirdik antibiyotik şurupla balgam sökücü verdi. Benden bulaştığını maske takmam gerektiğini söyledi.