Laayla bnim kizimda 2 aylikken basladi taki ek gidaya gecene kadar butun testler yapildi film falan cekildi ama kabizliga cozum bulamadik fitil desen kar etmiyordu zytinyagi bir nebze rahatlasin diye kulak copuyle yardimla yapabiliyordu en son bir doktor dedi beslenemiyo olabilir kontrol edelim mama takviyesi yapalim diye ek gidaya gecirdi 5.ayda ve artik kizim duzenli hergun buyuk abdestini yapabiliyo siz doktora goturun normal diyolar 10 gune kadar ama anne olarak rahat edilmiyo