snssnm 1 aya yakın tadım şeklinde gittikten sonra tek öğün aynı saatlerde kahvaltıyla başladım bir süre sonra ara öğün meyve ekledim yine 2-3 hafta kadar böyke gitti sonra akşam öğünü ekledim , çok uzun süre iki ana öğün bir ara öğün şeklinde gittim çünkü beni çokça emiyordu ve acıkmıyordu 14 aylıkken 3 ana öğüne geçip gün içi emzirmeleri azalttım 15 aylık olucak yavaş yavaş oturmaya başladı düzeni . Uyandıktan 1 saat kadar sonra kahvaltı kahvaltıdan 1 saat kadar sonra bi meyve sonra emer uyur uyanınca çorba (eğer çok uyuduysa ikinci ara öğünü akşam yemeğinden sonra veriyorum az uyuduysa akşam yemeğine daha varsa yine bi meyve yiyor) sonra akşam biz ne yiyorsak .