Bebeğim 4 ay 24 günlük. 2. Ayında olduğu verem aşısı izi sadece hafif kızarıklık var. Burda okuduğum kadarıyla hep iltihap oldu aktı fln yazıyorlar. Acaba benim kızımın aşısı tutmadı mı? Sadece kızarık ama uzun bir süredir bu şekilde. Randevumuza da daha var. Doktoruma soracağım tabiki ama tecrübesi olanlar yazabilir mi?