dothloki 28 günlüğüz. 20. Güne kadar her 2 saatte bir zorlada olsa uyandırıp emzirdim asla 2 saati geçirmedim hep alarm kurdum. Doktora 20. Gümde gittiğimizde kontrol etti iyi kilo aldığını ve sarılık riskinin bittiğiniz söyledi, artık kendi uyandığı zaman ağladığı zaman emzir annesi dedi :) şimdi kendi istediği zaman emziriyorum bazen gece 4,5 saat uyuyor bazen 1 saat uyuyor ağlıyor . Kafasına göre 😂 ne zaman isterse o zaman emziriyorum