Merhabalar,
Benim bebeğim 15 aylık. Daha çok memede uyuyor bazen sallanmayı kabul ediyor. Bu ara çok sıklıkla uyanıp meme istiyor. Uyanınca geri uykuya geçemiyor ağlıyor bildiğiniz yıkıyor ortalığı memeyi alana kadar. tuvalete gitsem odaya koşa koşa geliyorum sesi çok gür maşaAllah🫣 ve sabaha karşı 6′dan 8 e kadar memeyi ağzndan çıkarmadan full emiyor bazen çıkarıyor sonra tekrar ağlıyor meme istiyor. Acaba acıktığı için mi bu kdr çok emiyor? Alışkanlık mı?
Böyle bir durumu yaşayanınız vardır, acaba geçici bir süreç mi? Uyku eğitimi verip onu da zorlamak istemiyorum açıkcası o süreç bizim için sıkıntılı olur bence. Kolay bir bebek değil. Gerçi şimdi de sıkıntı ama! Nasıl bir yol önerirsiniz? Sabaha kadar emzirmekten her yanım tutuluyor bütün kemiklerim ağrıyor emerken uyuyamıyorum da capcap sesine😂 bir de emerken benim kolumu kaşıma huyu çıktı o da uyutmuyor :(((