Benim kizimda da ayni bu seklide dudak bagi var, ben daha 2.3 aylikken cerraha goturdum, ve doktor dudak bagi diye bisey yok dedi.
Kesilmesi gereken bisey degil,
Dislerinin ayrikligi hep olacaktir, sen kestirsen de, kestirmesen de.
Ilerde ana disleri cikinca belki biraz daha kapanabilir arasi, ama bu da zaten olsa da olmasa da, saglik yonunden bir zarari yok.
Sadece estetik gorunum iste.
Dislerinin curumesi bu bagla alakali degil. Eger dislerde leke yapacak ilaclar kullanmiyorsaniz,
Gece beslenmesi ve duzenli fircalama olmadigi icin curukler olusmustur.