Kızlar 25 gün önce erkek bebeğim idrar yolu enfeksiyonu oldu 10 gün hastanede yattık bugün kontrolde fark edildi yine tekrarlamis şuan 125 de çok da dikkat ettim ama neden oluyordur birde bizim gibi olan varmı şuan 3.t aylık bize ısrarla evde kullanmak icinantibiyotik vermiyorlar yarın yine idrar alacaklar yatış derlerse başka hastaneye gideyimmi bizim değere yakın olup ilaç kullanan varmı