Ben direkt hastaneyi önermiyorum. Hayatımda gördüğüm en öğren hastane. Personel ilgisiz hastayı oradan oraya gönderiyorlar. Bizi ordan oraya gönderip durdular 1 saat dolandım hastanenin içinde en son koridorda bi kız çocuğu bayıldı 10 dakika sonra hemşirelik sedye getirip kızı götürünce ayrıldık hastaneden. Çocuk doktoru odalarının koridorunda bi çocuk bayılıyor orada bekleyenler hastaneyi ayağı kaldırıyor bi tane doktor odasından çıkıpta noldu demedi o kız dakikalarca yardım bekledi. Kesinlikle başka hastaneye gitmeni öneririm