Aminemm_ Merhaba anneler e bebekte satılan promaltdan kullanan var mı gerçekten sütü arttırıyor mu , mavi rengi mi daha etkili yeşil rengi mi ve günde kaç tane tüketmek gerekiyor
gergo Aminemm_ ben her ikisindende alıyprdum faydasını gördüm. Ayrıca doktorum Komposto kısır boza tahin helvası 1 lt su 1 lt süt tüket sütte süt yapar demişti.
Nehir-Poyraz Aminemm_ ben çaylardan içiyordım ama en etkili imom latte. Bide sütlaç ve tarhana çorbası ciddi süt arttırıcı
Mertsames Aminemm_ ben onlardan aldım ama içemedim tadı çok kötü geldi. Ama ebebekte cam şişede smothiler var aynı zamandan onlardan almıştım güzel süt arttırıyor kırmızı meyveli olan ve zencefilli vardı ben ikisini denedim kırmızı meyvelinin tadı daha güzel denemenizi tavsiye ederim
Mervebozkutt Merhaba denemek için aldım tadı pekmeze benziyor etkisi olacağını düşünüyorum bende burda bekleyeyim sürekli kullanan vardır belki 😊
YoncaGulce Ben denedim birkaç çeşit başta arttırdı ama sonra işe yaramadı dut filan da denedim şurada bekleyeyim fikir alırım belki
Aminemm_ gergo tahin helvası sürekli tüketiyorum dutu da kaynatıp içiyorum. Önceden goguslerime süt dolduğu zaman anlardım hatta akardı ama son zamanlarda dolduğunu hiç farketmiyorum önceden belli olurdu şimdi belli olmuyor
gergo Aminemm_ bebeginiz ne kadarlık. Çeneleri kuvvetlendiği için önceki doluluk hissi olmuyo. Kızım 9 aylık sanki benimde gögsümde süt yokmş gibi dokunuca. Ama sıktıgımda yada kızım emdiğinde şükür yetiyor sütüm.
Mervebozkutt Aminemm_ emziren anne çayları kuru dut bestlak damla denemediğim kalmadı 24lü almadım ben tadını bilmediğim için içemezsem çöp olmasın diye. 5 tane denemek için aldım şuan bile içiyorum inşallah faydalı olur 😊
Aminemm_ gergo 1 hafta sonra 4. Ayına giricek benimde var aslında ama önceki gibi islanmiyo üstüm ve dolduğunu anlamıyorum bide kaç gündür memede çok aşırı huysuz çok sinirleniyo baya cebellesiyoruz atak mıdır meme reddi midir bilemiyorum meme reddi olunca ne kadar sürüyor acaba
Aminemm_ Mervebozkutt inşaallah hepimizin bol bol sütü olsun inşaallah uzun yıllar emzirelim bebişlerimizi 🥰
gergo Aminemm_ valla biz ne atak yaşadık ne red yaşadık çok şükür. Her bebek aynı olmuyor 4. Ayına girdiğinde 1 hafta huysuzlandı herşeye direndi hop geçti gitti. 1 haftada sürebiliyomuş 1 ayda. İnşallah sizinkide çok kısa sürer
Aminemm_ gergo valla bende anlamadım atak mi meme reddi mi salyasi çok akıyor diş mi yoksa anlayamadım
Nehir-Poyraz Aminemm_ evet gördüm ama çaylar aman aman değil. Humana kullanırdım ben kalktı sanırım. Ama imom çok iyi omega olanı hamileyken kullandım latte olanı emzirirken ve gerçekten çok iyi bir takviye doktorum önermişti banada. Bi sütlaç yapıp yiyin ondada farkı göreceksiniz. Benimki 15 aylık dün sütlaç yaptım yedim aylar sonra göğsüm taş gibi süt doldu
gergo Aminemm_ atak meme reddi yapıyor. Salya için bişey diyemem benim kızımda salya çok akıtıyodu 9 aylık hala diş yok jdhdhd