Bende uyku öncesi tahıllı kaşık maması veriyorum fakat kızım geceleri süt içmek için uyanıyor pınarın devam sütünü veriyorum ısıtıp 12 ay 23 günlük vermesem ağlıyor emziğiyle de kandıramıyorum artık ablamın oğlu 3 yaşına kadar gece beslenmesini kesmedi o da süt içiyordu diş çürüğü falan yaşamadı doktorda kan değerlerine baktığnda sorun görmemişti verebilirsin demişti ama bilemedim çoğu kişi gece beslenmesini kesmemi söylüyor ama kızım kesmiyor kafam çok karışık🤦🏼♀️