Bebeğimin bugün 6.ay kontrolü ve aşısı vardı 2 ayda sadece 600 gram almış. Sütüm yeterli gelmediği için günde 2 ya da 3 defa hip mama veriyorum. Daha küçükken Aptamil ve Sma denemiştik ama çok gaz yaptıkları için 3. aydan sonra ve geçtik gaz falan sorunu yok ama hiç kilo almamış sütüm de yağlı değil demek ki