Merhaba sevgili ebeveynler, ek gıdaya geçiş döneminde doktorum inek sütü ile yoğurt yapabileceğimi söyledi. 3 gün denedim alerji yapmadı fakat her yediğinde öğürüyor ve yoğurttan tiksinecek diye korkuyorum. Biraz ekşi bir tadı olduğu için olabilir siz hangi süt ve maya ile yoğurt yaptınız ne önerirsiniz yada Yoğurdun ekşi olmaması için bir öneriniz var mı?