Sevilayrodin Merhaba bebeğimın burun akıntısı var Grip başlangıcı 2 gündür boyle sizce banyo yaptırmak mantiki mi? Burnu temizlenir daha mı iyi gelir yoksa banyo sırasında veya sonrasında üşüme. İhtimali olup daha mı kötü hasta olur acaba çok kararsız kaldim
Sevaslan01 Sevilayrodin bence banyosunu yaptırın odayı ıyıce ısıtın banyosunu yaptırın ardından güzelce masaj yapın inş güzel güzel uyur gecmıs olsun 🥰🥰
Devrim Ben hep yaptırdım hala da yaptırıyorum tabi gerekli önlemleri alarak. Hızlıca giydiriyorum sıcak ortam vs. burnunu da temizlemiş oluyorum. Buhar iyi geliyor. Rahatlıyor baya.
Sevilayrodin Devrim bende ilk iş yarın banyosu yaptıracağım inşallah iyi gelecek bebegime🙏cpk tesekkurler
Esraeymeneren Okuduğum bir yazıda aksine yıkanması gerektiği yazıyordu daha iyi olurmuş usumemesi koşuluyla tabi ki.
Sevilayrodin Esraeymeneren evwt önce ortamı hazirlayip sonra bir güzel banyosunu yaptıracağım inşallah iyi gelir🙏
Basaksmrdyn Ben de yıkanması gerektiğini okumuştum ve de öyle yapıyorum, sonra burnunu çekiyorum mışıl mışıl uyuyor ☺️