40mız çıktı kilo alımı Az mamayı artırın dedi doktor 2 gündür biberonla mama veriyorum ve memeyi bugün kesinlikle tutmuyor daha öncede tutmuyordu epey Bi çaba ile artık memeyi tutuyordu şimdi yine başa sardık gibi delirmek üzereyim hangi biberonu kullanıyorsunuz sizede bu sıkıntı var mı çözüm bulabilen var mı Allah rızası için Bi yardımcı olun