7 ay 10 gunluk bir bebegim var mama ictigi icin 5.5 ayliktan beri tadim ek gida yapiyorduk ilk baslarda biraz alismasi zor olmustu sonra cok guzel yemeye basladi ne olduysa 1 haftadir hicbirsey yemek istemiyor mama icmek istemiyor gece beslenmesi yapmak istemiyor uykuda bile eliyle biberona vurup ittiriyor ayni sekilde kasiga vuruyor agzina verirken hasta degil dişde degil bu bir surecmi gecer mi basina boyle birsey gelenn var mi dokyorami gorursem bilmiyorum ya 🤦♀️