Neden bu kadar takıyolar anlamıyorum. Olmuyorsa ne yapsın bu anneler yani. Çoğumuz zamanında mamayla büyüdük. Hangi anne emzirmek istemez yani bu moral bozma olayını anlamıyorum. Kendinizi üzmeyin bebeğinizi sizden başkası sizin kadar iyi düşünemez. Elinizden gelenin en iyisini siz yaparsınız onun için zaten. Sağlıklı güzel ömrü olsun bebişinizin.