Sevidmn Dilararden tesekkurler peki bundan sonra sıkıntı yasatirmi bebegime ates huzursuzluk vs hic bilmedigim icin soruyorum kusura bakmayin
Dilararden Sevidmn yok hayır onun yanındaki çıkasıya kadar rahatsınız, bunun ateş sıkıntı süreci bitti artık 💓
fblt470773 Sevidmn ay gözünüz aydın ya benim kızımda 5 ay 10 günlük dışi kabarmış ciksada eahatlasak çok huysuz ya
Mkenger3 Bizimki de Şuan aynı böyle bugün elime geldi rahatlar inşallah ya gündüzleri çok ağlıyor kucak istiyor sürekli