Arkadaslar iyi geceler, Kızım 6 yasında gecen yıl dış kulak iltihabı olmustu doktora götürdük ilaç verdi antibiyotik vs zor bir sekilde atlattık onu ilkokulda işitme tarama testinden gecememiş doktora götürdük bizde , doktor da ilac verdi ama gecmezse ameliyat olabilcegini söyledi (kulak tüpü vegeniz ameliyatı) ilaç tabiki gene antibiyotik çigneme tablati burun spreyi verdi yalnız antibiyotik bitti yeniden alsammı bilemedim doktorda bi türlü tele bakmıyor uzak hastane ne yapsam bilemedim ben akıl verin ya 🥴🥴