17 aylık ayakta sallayarak uyutmayı nasıl bırakabiliriz?
Kendi uyumasını nasıl sağlarız? Uykusu bölünmesin, ağlayarak uyanmasın diye istiyorum. Gece uyanıyor bir kaç kez bazen sık. Tekrar ayağıma alıp sallıyorum. Uykuya çabuk geçiyor ama yorucu tabi. Daha uzun kesintisiz uyur mu geceleri bu sayede? Nereden başlayalım?