Kızlar belki saçma gelicek ama bebeğim 20 aylık malum 4 ay sonra sütten kesicem. Daha şimdiden nasıl olur biter derdine düştüm. Ama bir yandan da çok üzülüyorum sonuçta bi bağımız hatta onun için çok kıymetli güvende hissettiği bi bağ🥺 Bir şeyi merak ediyorum ve korkuyorum bebeğim bana aşırı düşkündür ama sizce memeden kestikten sonra beni başka yerde araması, özlemesi geçer mi😞 Şimdi meme bahanesiyle benden ayrılamıyor yorucu ama hoşumada gidiyor kestikten sonrada aynı bağımız kalır mı💘