Aysb 16 ay 20 günlük bir oğlum var canı isterse ismine bakar canı istemezse asla bakmaz komut da aynı bazen alır bazen almaz gidelim deyince gideceğini anlar gelir hadi yat deyince yatar arabaların tekerlerini çevirmeyi çok sever ve sürerde, alkış yapmaya çalışıyor, ceee ee yapıyor ağzımızla ses çıkarıp elimizle aaa aaa yaptığımızda o da aynısını yapar, diş fırçasını alınca diş fırçalar, taklit yapıyor, inek görünce möö diyor, sayıları çok seviyor ve tanıyor sayı olduğunu , annii, dede, mama, meme, altı, bir, yedi, kedi, hav, on, hadi, dit(git) gibi kelimeleri söylüyor. Yani benim oğlumdaki şeyler bunlar. Her çocuk ismine bakmadığında otizm demek çok yanlış bunla ilgili çok makale, yazı, araştırma okudum bir şeye odaklandıklarında size dönüp bakmaması çok normal ya da boş bir şekilde çağırdınızda size dönüp bakmaması da normal diye okudum. Otizm şuan çok gündemde olduğu için bütün anneler diken üstünde anlıyorum ama eşimin bir arkadaşı özel eğitim öğretmeni muhabbet ederken otizmli çocuk 5 metre öteden kendini belli ediyor demişti her çocuğun gelişimi farklıdır bir çocuk 7. Ayda emeklerken bazıları hiç emeklemeden yürür ya da bazı çocuk 1 yaşında bile değilken yürür bazı çocuk 18 aylıkken yürür bence bebeğinizin bir sorunu yok ama daha çok aktivite ve görselli kitap öneririm. İçinizde sıkıntı kalmasın ve rahat etmeniz açısından da bir doktora götürün derim. Sayılar, şekiler, meyve, sebze kitapları öneririm. Büyük sorular kitabı
100 e kadar sayalım
Cırt cırtlı kitap
Yırtılmayan kitap
Üç boyutlu kitaplar
Tek cümleli hikaye kitapları gibi şeyler alabilirsiniz. ❤️