Bir hafta önce doktora gittik antibiyotik ve iburamin verdi ilk bi kaç gün iyiydi sonra kuru öksürük yine başladı özellikle gece uyurken uyuttuktan yarım saat sonra başlıyo baya iki saat durmaksızın öksürüyo buhar yapıyorum hava nemlendirici açık soğan karanfil koyuyorum baş ucuna dut suyu içiriyorum bana mısın demiyo perşembe tekrar götürcem bakalım çözüm bulamadım bende aynıyım geçmek bilmeyen bi öksürük var varmı böyle olupta çözüm bulan