Merhaba anneler kızım 13 aylık dün grip oldu bugün acile gittik doktor baktı boğazı kızarmış dedi ilaç yazı yazdı ibruamin soğuk algınlığı ve antibiyotik yazdı ama ben antibiyotik kullanma taraftarı değilim boğaz kızarıklığı veya grip için hiç kullandınız mı doktoru yazan oldu mu sizce kullansam mı kullanmasam mı fikirlerinizi bekliyorum ?