Aynurrt Kızlar ilk bebeğim o yüzden pek bilgim yok. Bebeğim 2 yaşında oldu emzirmeyi sonlandıracağım. Bunun en doğru yöntemi nedir? Nasıl yapmam lazım? Kaç gün sürer? Lütfen bildiğiniz herşeyi yazın çok teşekkür ederim şimdiden
tekbasimabakiyorum Aynurrt büyüdün artık süt bitti diyerek her meme istediğinde dikkatini dağitarak 3 günde bıraktırmıştı arkadaşım. Annesinin yanına gitmişti dikkatini dağıtan çok olsun diye