Fahin Dediginiz gibi atak olabilir.. Oturtamadık bi düzen nasıl olucak bende bilmiyorum valla, ama biraz daha erken olduğunu düşünüyorum şuanda, çünkü gercekten ne yolu denediysek olmadığını gördüm dediğim gibi kendi kurmuş olduklari iyi kötü bi düzen var, bu böyle zaten gitmez elbet bi yerde düzelicek bu uykular, bakalım ne zaman 🤷♀️