Aysedemir__ etuerk demek ki. Emzirme işe yarıyor 😀 bende 55 ile kaldım 84 ile doğuma gittim baya almıştım yaa şimdi 5 ay oldu doğum yapalı 64 kiloyum da bi 10 kilom daha var 😀
etuerk Aysedemir__ o da gider çoğu gitmiş biraz dikkat et bol su iç ( ben suya da bağlıyorum bunu çünkü ) haftada bir kaç günde 1 saat yürüyüş bişey kalmaz. Şimdi fırsat bulursam karın egzersizi yapmak istiyorum malum doğum göbeği biraz sarkıyor
Aysedemir__ etuerk evet canım ben de ek gıdaya geçince pilatese gidicem onun için anca gider bu göbek birrde korse kullanıyorum bakalım
__kids engteacher bende 75 le hamile kaldım 86 doğum yaptım şimdi 82 kiloyum 45 gün oldu doğum yapalı.ekmegi çok tüketiyorum
Ecebaby engteacher bu mesajı tahin helvası yerken görmem hiç hoş olmadı 🤰süt olsun diye herşeydem hunharca yediniz mi peki 🙄