dogadan01 18 aylık. Damacanadan kaynatıp içiriyorum. Mamasınıda bu suyla hazırlıyorum. İnternette kötü şeyler yazıyor plastik olduğu için.Çeşmedende veremiyorum. Siz neler yapıyorsunuz
Deletedmom_79 dogadan01 cam damacana var mı kullandığınız markada? Eğer varsa geçin. Yoksa Ceysu marka öneririim
Deryadeniz1 dogadan01 doktorum hangi marka olursa olsun sadece cam şişe suların steril ortamda üretildiğini söyledi. Cam şişe su alıyorum kaynatıp ılıtmaya da gerek yok dedi.
dogadan01 Deryadeniz1 cam sularda çok pahalı geliyor:( bebeğim cok su tüketiyor aslında bizimde plastik tüketmememiz lazım cam suya bakayım teşekkürler
Deletedmom_79 dogadan01 evet ama tek kullanımlık ml olarak ve ph’ı da yüksek olduğundan kaynatmanıza da gerek yok. Damacanda uzun süre kaldığından (1+ hafta) sağlıksız olduğu söylenmiş olabilir.
Deryadeniz1 dogadan01 rica ederim, ben ceysu alıyordum hatta ama plastik alacaksanda bu kesinlikle ceysu olmasın dedi doktor. Üzerine basarak söyledi. Plastik alacak olsaydım fuska alırdım sanırım
Dilararden dogadan01 evet ancak ph değerleri bebeklere göre ayarlanmış durumda bu yüzden kaynatmaya gerek yok
niluna dogadan01 purex premium diye hatırlıyorum tanıdığımızn mağazasından aldık sık sık bakımını yaptırırız tadını da seviyorum
oglumubeklerken dogadan01 evimizde su arıtıcısı var, ilk aylar kaynatıp sogutup kullanıyordum ama belli bir aydan sonra direkt arıtıcıdan doldurup veriyorum