Kızlar oğlum 2 yaşında ve inanılmaz derecede babaya düşkün. Babası evdeyken kesinlikle uyutamiyorum kıyamet kopuyo babasindan ayrılmak istemiyor arrik saat 11 12 oluyo sırf uyusun diye arabada dolastiriyoruz arbada uyuyo ama evde imkansız arrik çok yoruldum her akşam aynı stresi yaşıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum eşimde erken geliyoo işten adamı kapıya atacak halimde yok 😁 ben ne yapabilirim arrik beynim durdu bu düzeni nasıl değişir