minesz21 1sirinannesi Bilemiyorum aslında bu testlerden çok yaptım hiç böyle bişeyle karşılaşmadım ama bakalım hayırlısı neyse o olur inşallah ☺️
minesz21 Tombikdonerartikcokpahali Sabah alıcam bakalım yapınca ilk 5 dk da çıkan sonucu atarım buraya inşallah sonuç istediğim gibi olur 🥹
Tombikdonerartikcokpahali minesz21 ben hissediyorum , daha posta girmeden hamile olduğunu hissettim. Yarın mutlaka bana da haberdar et olur mu? Rabbim sana da 2. Bir evlat nasip eylesin inşaallah 🥰
minesz21 Tombikdonerartikcokpahali Yaa çok teşekkür ederim güzel hislerin için inanırmısın sanki bu sefer bende hissediyorum bilmiyorum belkide çok istediğimdendir sonuç ne olursa olsun yarın yazıcam buraya dua edin benim ve isteyen herkes için 🥰💕
minesz21 Kubraaybars Tombikdonerartikcokpahali tucitukurt Clamss-25 Gebelik testini tekrarladım maalesef bişey çıkmadı😏 biraz daha zaman geçsin regl olmazsam kan veririm direk teşekkür ederim yazdığınız için 💕
Clamss-25 Zamnsz kuruma çizgisi kağıdın üstünde idrar kuruması gibi bişi oluyo sahte çizgi gibi gösteriyo su damlatınca gidiyo . Ben bi ara profesyonelleşmiştim de bu gebelik testlerinde 😁😁
minesz21 Alfabeta testi tekrarladım ama bişey çıkmadı bakalım bu hafta regl olmazsam pazartesi veririm kan ☺️
Alfabeta minesz21 aynı benimde böyle cıkmıştı testimdee bidip kan testi yaptırmjştım hamileydim. Eğer istiyorsan inşallah öyledir
turkan2_ minesz21 bence 5gun bekleyip kan verin bazen bu testler negatif olsa bile kanda çıkabiliyo en doğru sonc benm de negatif çıktı testim cuma kan vercem
minesz21 turkan2_ öyle yapıcam pazartesi günü kan veririm yazarım tekrar buraya 😌 sizde yazın merak ettim ne olacağını
turkan2_ minesz21 yazarim tabiki hakkımızda hayırlısı olsun sizin iknci mi olucak belki tuaf gelebilir ama bnm 3olucak da 5aylk kızım ama olsn🤦🤣