minesz21 Testi bugün öğlen yaptım ilk 1 2 dk baktım yok gibiydi köşeye koyup çıktım akşamüstü tekrar girdim baktım böyle bilgisi olan varmı ?
oglumubeklerken minesz21 yani bu testler dogru sonucu ilk 5 dakika içinde vermiyor mu ya? Sabah yapıp akşam baktığınızda gördüğünüz çizgi kuruma çizgisidir muhtemelen
Kubraaybars minesz21 hamileliğimi böyle öğrendim negatif çıktı diye çöpe attım sabah çöpü boşaltırken çift çizgi gördüm gittim kan verdim negatif dediler 2 hafta sonra tekrar verdim o zaman hamile çıktım canım
Masalkizinannesi minesz21 kuruma cizgisi gibi duruyor 2. Çizgi siyah gözüküyor hafif bile olsa kirmizi olması gerekiyor
minesz21 Adetim son 1 yıldır düzenliydi ama geçen ay 20 gün geciktim. Bu ayda 1 hafta kadar geciktim.
Clamss-25 minesz21 idrar damlattığınız alana bir kaç damla su damlatın çizgi giderse kuruma çizgisidir
Kuzununannesiyim Clamss-25 bu kesin mi çünkü benim testimde de böyle saatler sonra silk çıktı su damlatınca yok oldu. Doktora gidicem randevu aldım ama aşırı korkuyorum
Clamss-25 Zamnsz kuruma çizgisi kağıdın üstünde idrar kuruması gibi bişi oluyo sahte çizgi gibi gösteriyo su damlatınca gidiyo . Ben bi ara profesyonelleşmiştim de bu gebelik testlerinde 😁😁
minesz21 oglumubeklerken Sağolun. Bu tarz sorular sizi sinirlendiriyorsa yorum yapmadan geçebilirsiniz. Benim son 2 yıldır yaptığım belki bilmem kaçıncı test bu elbette biliyorum biraz kuruma mı silik mi ama emin olmak istedim teşekkürler tekrar.
agitmoms minesz21 bence var bende dün yaptım aradan gün geçmesine rağmen kuruna çizgisi olmadı yarın ilk ıdrarla yaparsanızndaha net olur
minesz21 Kubraaybars umarım böyledir 2 yıldır istiyoruz nasip olmuyo geçen sene 1 düşük yaptım o kadar stres yapıyorum ki sabah ilk işim kan vermek olacak ☺️
minesz21 agitmoms evet ilk defa böyle bişey gördüm kendimde ki son 2 yıldır her ay 2 test garanti yapıyorum😅