Kızlar merhaba bebeğimin bıngıldak kısmı böyle aşırı ele gelmiyor sert yani bebeğim tam 3 aylık ama ebeler her gittiğimde sağlık ocağına bakıyor sizce bir şey olsa söylerler miydi ben kendime mi kuruntu yapıyorum ve bebeğimin 2 ve 3. Ayında baş çevresi ikisindede 40 cıktı bi sorun olabilir mi kimse bir şey söylemedi ama ben kafamda düşünüyorum