@“AyselD16” bana aynısını dediler bizde11 ayligiz gitmedimiz doktor kalmadı neler dediler uyuz,su cicegi,el ayak ağız hastalığı, aa bu nekindiyen doktor bile oldu inanır mısınız en son başka bir cildiye doktoru alerji değerleri yüksek deyip alerji uzmanına yönlendirdi ve evet alerjimiz çıktı süt ve süt ürünlerine ve yumurta akına. Ama o dönem bizde kasiniyoduk doktor ikisi bir araya denk gelmiş olabilir dedi benim kiziminda kafasında egzama gibi yaraları cikiyordu,uyuz ilaçları kullandık scarp,xobion bebeğe farklı yetişkine farklı olanından ,kwelada en son özele gittik oradaki doktor karışım yazdı o iyi geldi ama arada bı yine kasiniyoruz çok az zaten eskide olan uyuz hastalıkları gibi değil şuanki.Doktorlarida anlamıyorum 10 dan fazla doktora gittim kimse alerjiden suphelenmedi takı en sona kadar yada hastalıklar artık değişiyor galiba.cok şükür şuan iyiyiz