Bebeğe zarar vermiş olur muyum? Adet olamadım bi türlü aklımdan binbir türlü şey geçiyo. Doğum kontrol hapı da kullanıyorum ama hamileysem hapı bıraksam mı ama hamile değilsem hapı bırakırsam da hamile kalırsam … en önemli soru hamileysem ve ben farketmediysem doğuma kontrol hapı zarar verir mi bana veya bebeğe? Bilen varsa yazsın lütfen. Yarın test alıcam