aykoz_ katılıyorum weewell almıştık biz ama kullanamıyoruz bile çünkü termometre hep ısı bem dengesini gülen surat göstertiyor 😅 bir de soğuk buhar gibi üflüyor biraz ısrarla çalıştırmak istediğimde sanki havayı biraz soğuttuğunu hissettim baktım nem dengesine iyi gidiyor daha da çalıştırmadım ama bebeğimin burnunu her gün temizlememe rağmen her gece uykusunda mutlaka tıkanıyor yine de ona bi çözüm bulamadım bilenler varsa söylerse sevinirim 🤷🏻♀️