Beyzatlass bizde de aynı.bir eli sürekli kafasında ama saç çekme yok.genelde ağlarken,uykusu gelince,acıkınca götürürdü elini kafasına fakat son zamanlarda daha sıklaştı. 4,5 aylığız. Eli sürekli ağzında hadi o olması gereken gelişim aşamalarından ama diğer eli neden sürekli kafasında onu bende anlamadım.bilen varsa çok sevinicem bende