niloyaaa ben kullandım, önce bir ilaç verdi 5 gün boyunca aynı saatte içtim, sonra gittim ultrasondan baktı, kaç tane yumurta büyüdüğünü söyledi. 2 3 4 kactaneyse artık. Sonra göbekten çatlatma iğnesi oldum, 12 saat sonraydı galiba ta hatırlamıyorum onu yalan olmasın ilişki olacak dedi. Benim yumurtalarım büyüdü çatladı ama gebelik olusmamisti. 2 kere denedik ikisindede aynı oldu. Sonuç olumsuz oldu. En son bide rahim filmi çekelim dedi, çektirdim temiz çıktı sonucum. 3 ay sonra hamile kaldım, tedavisiz. Rahim filminden sonra herhangi bir tedavi uygulamadık, bekledik. Polikistik over var bende bu arada.