Arkadaşlar ilk doğumumdu bazı sebeplerden ötürü sezaryene girmek zorunda kaldım. Kimse bana doğumdan sonra korse giymem gerektiğini söylemedi ve sonuç tertemiz bir sezaryen göbüşü merhaba dedi bana …😂 1 sene geçti aramız kötü bu arkadaşla😂 nasıl bir çözüm üretmek gerek nasıl geçer bu sezaryen göbeği ?